TaxiGubbar

Jag hade redan forstatt att italienska TaxiGubbar gillar o mala o mala o mala...
- Vart kommer du ifran? studerar du har? studerar du mode? Ar det inte kallt i Sverige? "Va snygg du ar, ska vi ta en drink, alla svenskor ar sa snygga, men du ser inte svensk ut du ar sa mork, men du ar anda jatte snygg....."

AAAAAAAAHHHHHGGGHHAAAAA!!!!

DARFOR nar jag satte mej i taxin for nagra dagar sen o ville aka till tagstationen sa tog jag Direkt upp mobilen o ringde Nina i Sverige. Nina sa att hon skulle ringa upp mej istallet och under tiden jag vantade pa det sa kommenterade TaxiGubben nagot de pratade om pa radion (tydligen att kvinnor borjar dricka mer och mer ol...)
Vad han sa var nagot i stil med: "Bha, kvinnor som dricker ol, vilka dumhuvuden" tittade pa mej for medhall,
jag log bara.   GUBBJAVEL

Nina ringde o jag berattade om min belagenhet (i taxi med Gubbe i Italien AR en belagenhet)
ChaffisGubben gjorde nagra forsok till konversation NAR JAG PRATAR I TELEFON PA SVENSKA! Varfor?


Nar jag klev ut o tackade och onskade god middag viftade han ut mej, nastan Schaaasade ut mej ur bilen, fick inget tack tillbaka och ingen onskan om trevlig middag.


RABIAT SkitGubbe bara for att JAG (som ar betalande kund) inte ville underhalla honom med annu en meningslos taxikonversation.


HAR FAR DU DUMMA TAXIGUBBE:

 


Kommentarer
Postat av: nina

Han kan få en fästing av mig med.

Man skulle ha en liten fästing burk i fickan, så man kan dela ut vid behov.. till alla sånna där gubbar (i smyg förstås)



2008-06-28 @ 11:23:45
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0