Det bor en galen rabiesGubbe i min trapp! och en annan jakla gubbe som staller ut soppasar MED KATTSKIT I utanfor dorren.

Tack vare kattskitsGubben sa stinker det i min trapp. Ska man verkligen mitt i all stank ocksa behova höra; en galen javla /jag gissar/ fyllGubbe gorma o skrika o vrala pa sin fru eller dotter??
Det handlade om att nagon inte stadat och att det sag ut som helvete dar inne. Sen tyckte jag mej hora ljudet av orfilar, men kunde inte riktigt bestamma mej for att det va det,, sa dar stod jag i trappen som ett fån och tankte pa alla arga lappar jag skulle satta upp i trapphuset i eftermiddag.  
Tanken pa att kliva fram till dorren och sparka pa den nagra ggr slog mej oxa, men da lugnade galenGubben ner sej sa jag gick darifran istallet.

I Italien ar dom ackliga, slibbiga mansgrisar,, har ar fullt av svenska fulla vrålGubbar.

Till H. Karlsson i lagenheten under:  STOR I ORDEN MEN LITEN PA JORDEN.
                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0